Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 16.07.2011, 03:30
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti

Ja pitää muistaa näiden pajeroiden kanssa, niinkuin muidenkin alumiinikantisten koneiden kanssa: Kylmälle koneelle ei saa antaa mailaa, ja kuumaa konetta ei saa sammuttaa heti...!!!
Tämän takia niitä särjetään vaikka niillä ajetaan vain tielläeikä ole ruuvattu. Joo kyllä dectanella taitaa olla jotain häikkää,omakin veti vakiona kohtuu hyvin,nyt pikku virityksillä vähän paremmin. Paineet olen ite nyt pudottanut 1,2bar--->0,8bar eikä vakio ahtimella huomaa kulussa mitään eroa. 2,3td ahdin onkin sitten huomattavasti isompi kuin tuo 2,5td ja sillä saa jo voimaa sen +200hv mutta metsään huono,joutuu keräilemään paineita tyhjän kauan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: -85 pajeroon Caddy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.11.2007 16:33
La:n lähetys tehon lisääminen Tekniikka & Jutustelu 12 08.09.2007 16:14
Ohjaustehostimen tehon säätäminen Tekniikka & Jutustelu 4 09.08.2007 21:36
Pajeroon SOA? Vikke Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2006 13:38
O: Pajeroon misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 25.03.2006 20:15


Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).