Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 14.07.2011, 21:55
puikkis:n Avatar
puikkis puikkis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.04
Sijainti: Helsinki, .
Viestit: 157
Perusasetus

Turbolla oli 109 ja 122 hp versiot. Ilman turboa oli noin 82-85 hp.
Pitkä kansi on herkkä lämmölle ja halkeilee helposti. Pienet halkeamat venttiilien ja hehkun välissä ei menoa haittaa, mutta sitten kun niitä on paljon niin eihän se enää syty käyntiin niin herkästi.
Vitosen ja kutosen hehkutulpat on aina vaihtamatta, ainakin silloin kun kone on ollut volvossa. Hehkut kannattaa vaihtaa aina kun pumppu tai kansi on irti.

Ihan ok moottori se oli ajaa silloin -89 -97 kun ajoin sellasilla aika paljon. Ei ollut paremmasta tietoa. Nyky moottoreiden aikaan ei ole vanhaa ikävä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan volkkarin 1,6 tiisseli range mies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.02.2011 22:21
Myydään Volkkarin 1.6 td kone _k3ijo_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 13.12.2010 22:02
O: LT Volkkarin 4X4 akselit G-man O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.01.2008 18:44
M: volkkarin taro 4wd hiluximiäs O/M/V Ajoneuvot 15 04.07.2007 20:40
VOLKKARIN OHJEKIRJA -Vinskami- Tekniikka & Jutustelu 0 17.03.2005 17:45


Sivu luotu: 18:32 (GMT +2).