![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Turbolla oli 109 ja 122 hp versiot. Ilman turboa oli noin 82-85 hp.
Pitkä kansi on herkkä lämmölle ja halkeilee helposti. Pienet halkeamat venttiilien ja hehkun välissä ei menoa haittaa, mutta sitten kun niitä on paljon niin eihän se enää syty käyntiin niin herkästi. Vitosen ja kutosen hehkutulpat on aina vaihtamatta, ainakin silloin kun kone on ollut volvossa. Hehkut kannattaa vaihtaa aina kun pumppu tai kansi on irti. Ihan ok moottori se oli ajaa silloin -89 -97 kun ajoin sellasilla aika paljon. Ei ollut paremmasta tietoa. Nyky moottoreiden aikaan ei ole vanhaa ikävä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan volkkarin 1,6 tiisseli | range mies | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.02.2011 22:21 |
Myydään Volkkarin 1.6 td kone | _k3ijo_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 13.12.2010 22:02 |
O: LT Volkkarin 4X4 akselit | G-man | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.01.2008 18:44 |
M: volkkarin taro 4wd | hiluximiäs | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 04.07.2007 20:40 |
VOLKKARIN OHJEKIRJA | -Vinskami- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.03.2005 17:45 |