Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 10.07.2011, 22:05
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Niin siis, jos meinaat että puslat on prässätty sinne tukivarren pään silmukan sisälle niin kyllähän ne siellä kestää. Mutta jos prässätään tuollainen johnny jointin tapainen tukivarren sisälle niin, ettei siis sen enempää joonaksen höpösätkässä kuin putkessa ole kuin sileätä pintaa niin saa olla pirun tiukka sovite että kestää?

Noita raidetankojen päitä on duunipaikan Sisu-, ja Kalmar- merkkisissä työkoneissa irtoillut aina silloin tällöin. En kyllä muista onko niissä prässätyt vai kierteellä olevat.. Ovat kyllä muutenkin todella kovassa käytössä, mut sehän on vähän sama kuin metsässä rymyäminen maasturilla


Ja tosiaan jos viitsit kysäistä mitä maksaa Suomesta ostettuna jos on saatavilla.. ei viitsisi maksaa itseään kipeäksi, mutta ei välttämättä tilata ulkomailtakaan kun tietää jenkkien postilaitoksen taipumuksen hävittää lähetyksiä. Kuriirifirmat taas käy turhan kalliiksi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 12:15 (GMT +2).