![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Saako turvakaarien pääkaari olla kallistettu taakse päin?Tuossa suunnistus cupin sääntöjä selailin, mutta en ainakaan löytänyt pykälää joka tuota kaaren kallistamista kieltäisi, mutta ajattelinpa varmistaa asian ennen kuin teen sutta ja sekundaa. Eli saako turvakaarien pääkaari olla kallistettu taakse päin? Auto on LJ70 ja kaaret on tulossa korin ulkopuolelle. Mielestäni tuolla tavalla saa kestävimmät kaaret aikaan tuohon koriin ja kaari saadaan parhaiten kuskin ja apparin tääkse. Tässä vielä linkki cup sääntöihin jos muut haluaa tarkistella. http://www.4x4cup.com/saannot/Suunni...2010-12-24.pdf
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turvakaarien paksuus | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.10.2008 13:52 |
saako sammutus olla käsikäyttöinen? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 24.05.2007 20:39 |
saako olla oksa vaijereita | savu | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 07.04.2007 16:36 |
Turvakaarien kiinnitys | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 08.09.2006 23:08 |
O: Turvakaarien teko apua (UAZ) | Revolver | O/M/V Muut | 5 | 02.08.2006 07:40 |