![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]() Tuossa koko höskä,puuttuu muutama putki edestä ja lokarit odottaa asennusta. On totta että järkevintä olis lopettaa pelleily ja ostaa uudet sylkyt,mutta mistä ja minkalaiset kun ei tiedä mitä nää on.Ja tuskin maksais montaa kymppiä kappale. Mutta sit menee myös putket uusiks,ja entäs jos niitä ei saakkaan mistään. Ja ens viikolla oli tarkotus olla kärry maalattuna ja katsastettuna.Voi olla et ei ehdi jos näitten jarrujen kans menee aikaa. No ilmaruuvit lähti kaikki auki,jos vaseliinin kans tahtoo leikkiä,paineilmalla tuskin lähtee. Myös alemmat sylkyt vois onnistua tuloputkien kautta painaa vaseliinia,ne lähtee auki. Naputtelu ja muu koukkiminen on hankalaa koska männät on niin syvällä ja pohjassa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miten 160:sen patrolin navasta murroksen laakeri irti(neulalaakeri) | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.03.2010 11:49 |
miten saan hj:n öljypohjan irti... | Unregistered | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.06.2008 12:40 |
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.04.2008 18:14 | |
HJ61 jarruilta levyt irti, mutta miten? | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.06.2007 18:00 |
Miten ulompi vetonivel irti vetoakselista Nivassa? | Paajanen | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.02.2007 17:24 |