Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 27.05.2011, 07:08
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Nelilovisella ainakin menee pakettina ilman korinkorotustakin.
Tosin leikkasin keulan Pörön kehoituksesta tuolviisiin auki.


ei viiti tota keulaa enää silpoa kun oon sen nyt saanu parsittua kokoon.. mut onpa tutunnäköiset etuloksut tossa patrollissa. tosin noi kitissä olevat kolot puuttuu ja loksut on nyt AN22 naamiovihreät.

ei toi loota homma muuten hirvitä mut painava se yksin on nostaa.. ja montunpällä ei oikein pysty tunkkia käyttää apuna.. mut pitää toi työpaikan lootanosturi ottaa viikonlopuksi lainaan ja koettaa josko sen sillä sais nostettua..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LR disco 1 moottorin vaihto kinkkuli Tekniikka & Jutustelu 4 07.11.2010 12:01
isuzun moottorin vaihto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 07.05.2010 21:39
moottorin vaihto patrolliin JV73 Tekniikka & Jutustelu 7 15.03.2009 20:11
gd240 moottorin vaihto? Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2007 14:46
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15


Sivu luotu: 19:41 (GMT +2).