Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 20.05.2011, 22:25
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento Näytä viesti
Lainataan toisaalta...-->

Tällaisia painoarvoja löytyy kirjasta DIESEL & GAS TURBINE WORLDWIDE CATALOG 1986 EDITION:

611D kuivapaino 550kg
611DS kuivapaino 560kg
611DSB kuivapaino 565kg
611DSBJ kuivapaino 580kg
612 DS kuivapaino 590kg
612DSJ kuivapaino 605kg

Lisäksi sivunlareunassa maininta w/o electrics and flywheel, eli tarkoittaako sitten, että ko.painot ilman starttia laturia ja vauhtipyörää? Nuo kun tietysti vaihtelevat käyttökohteen mukaan.
w/o tarkoittaa tosiaan with out, eli ilman. Kokonainen 611 painaa sen pyöreät 600 kg, joten kevyeksi sitä ei voi sanoa. Ahtamalla 611 tai 620 (kumpikin 6.6 litraa) koneista saa 300-400 hv merikäytössä. Tuo paja otti muinoin 400 hv 620 koneista, reippaita italiaanoja. http://www.bonimotorimarini.it/

Multa löytyisi 318 hv/1109 nm diesel moottori. Painoa vain 1064 kg.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään MB 100 2.4 etuveto diisseli tossu O/M/V Ajoneuvot 8 27.10.2008 21:56
JR-diisseli Pieksänmäki nizzan Tekniikka & Jutustelu 4 29.08.2008 21:16
m/ 300 diisseli merssu hermanni O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 13.12.2007 17:45
Suzukista diisseli. Timbba Tekniikka & Jutustelu 7 07.03.2005 13:40
toyota 2.4 diisseli Tekniikka & Jutustelu 12 09.02.2005 12:46


Sivu luotu: 00:58 (GMT +2).