Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 07.04.2011, 19:12
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
410 on todella tarkka katkojan kärkivälistä, kuten jo tiesitkin. Tuplatarkasta kuitenkin vielä kosketuskulma mittarilla, useammin sieltä saa ne hukkuneet orit kiinni kuin kaasaripuolelta
Katkojan kärjet on heitetty lepikkoon, computer hoitaa sen puolen (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=30917). Itse asiassa tuota sytkääkin pitäisi vielä vähän säätää ja kokeilla eri arvoja, se on vaan jäänyt tekemättä. Jotenkin vaan tuo ryypyn positiivinen vaikutus kulkuun viittaisi bensapuoleen.

Mutta kokeillaan kumpaakin
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin kaasuttimesta Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 8 03.02.2008 15:54
M: SJ410 O/M/V Ajoneuvot 2 06.08.2006 22:42
Sj410/413? jallu80 Tekniikka & Jutustelu 5 23.01.2006 20:56
M:SJ410-85 Suizaman O/M/V Muut 0 25.07.2005 14:35
M:SJ410 AVO O/M/V Muut 0 25.08.2003 08:10


Sivu luotu: 01:00 (GMT +2).