![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Jos ns. vanhat merkit pitää paikkansa,tämä koko hoito kosahtaa niin kiville ettei sitä naureskele kukaan muu kuin ne joilla on kiinteäkorkoiset isot asuntolainat.Ja jos suinkin sattuu selviämään nousevista koroista niin muutkin pitkäaikaisvelalliset.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Q: Mitähän Ahosensedälle kävi? - Ratkaisu | Ahosensetä | Chit-Chat | 33 | 02.06.2006 17:48 |
| Patrollin alusta ratkaisu | Masai | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 06.03.2006 14:17 |
| Halvin vinssi ratkaisu? | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.03.2005 20:30 | |
| se käyntihäiriö TD5 ja ongelman ratkaisu! | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.09.2004 04:35 |
| Koulukiusaamisongelman ratkaisu! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:04 |