Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 17.02.2011, 14:24
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Thumbs up

Ei haittavaikutusta


Mielummin pitäisin kokoajan päällä kuin että pätkisin päälle/pois useita kertoja päivässä. Päälläolo ei sinäänsä rasita lämpövastusta, mutta käynnistyskerrat vaikuttaa vastuksen ikään lyhentävästi. Lokilämppärin vastus ei keitä koskaan nestettä yhtä kuumaksi kuin auton oma moottori käydessään. Jos autoa kestää pitää käynnissä niin kestää pitää lokilämppäriäki päällä. No korjataan senverran että koskaan ei saa sanoa ei koskaan toki joku usean kilowatin lämmitin jossain alle litrasessa koneessa saattaa huonolla tuurilla saada veden kiehumaan. Mutta yleisimmät henkilöautoihin ja pakettiautoihin tarkoitetut perus 500W-1kW vastukset ei aiheuta ongelmaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä haittaa väärän ET- luvun vanteista? petr Tekniikka & Jutustelu 36 18.05.2020 20:04
Myydään pari rc autoa GENOBI O/M/V Muut 8 23.01.2011 18:54
Suositelkaa autoa metsämiehelle Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 17 08.10.2009 21:51
Tunnistaako kukaa autoa??? offipete Tekniikka & Jutustelu 1 21.02.2007 20:30
Onko väärästä ET:stä haittaa tekniikalle? Tekniikka & Jutustelu 1 09.01.2007 00:29


Sivu luotu: 12:14 (GMT +2).