![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]() Ei haittavaikutusta
Mielummin pitäisin kokoajan päällä kuin että pätkisin päälle/pois useita kertoja päivässä. Päälläolo ei sinäänsä rasita lämpövastusta, mutta käynnistyskerrat vaikuttaa vastuksen ikään lyhentävästi. Lokilämppärin vastus ei keitä koskaan nestettä yhtä kuumaksi kuin auton oma moottori käydessään. Jos autoa kestää pitää käynnissä niin kestää pitää lokilämppäriäki päällä. No korjataan senverran että koskaan ei saa sanoa ei koskaan toki joku usean kilowatin lämmitin jossain alle litrasessa koneessa saattaa huonolla tuurilla saada veden kiehumaan. Mutta yleisimmät henkilöautoihin ja pakettiautoihin tarkoitetut perus 500W-1kW vastukset ei aiheuta ongelmaa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä haittaa väärän ET- luvun vanteista? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 18.05.2020 20:04 |
Myydään pari rc autoa | GENOBI | O/M/V Muut | 8 | 23.01.2011 18:54 |
Suositelkaa autoa metsämiehelle | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 08.10.2009 21:51 |
Tunnistaako kukaa autoa??? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.02.2007 20:30 |
Onko väärästä ET:stä haittaa tekniikalle? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.01.2007 00:29 |