Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 13.02.2011, 14:12
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Niinku tuossa jo tuli esille, hydrauliikka on aika kallista varsinkin näin paljon voimaa tarvitsevassa. Pumppua pyörittämään tarvit tosi paljon voimaa ja isoa letkua, ei taida auton omalta moottorilta otettuna voima riittää. Eli suosittelisin silti omaa moottoria käyttämään sitä linkoa tai sitte sitä hydraulipumppua. Jos meinaat tehä siitä mehuvetosen, laita KAIKKI paino minkä saat (pumppu, säiliö, venttiilit,) mahollisimman taakse. Nimittäin linko osaa painaa aika paljon, ja se paino tulee aika kauas keulasta. Eli jokatapauksessa joudut tukemaan etujousitusta tosi paljon, mutta korottaminen on aika laiha lohtu. Iman linkoa liian korkea ja kova, linko keulassa ei taida edes riittää. Eli suosittelisin ilmajousitusta eteen, ainakin lisäjousiksi.
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aura vs. Linko Rekisteröimätön Linkit 0 02.12.2010 13:39
Ostetaan linko + perälevy 565 valmetin perään, pohjois-karjala Andde O/M/V Muut 6 05.11.2010 22:02
Ostettu rautaa hilux:sin nokalle Torretto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 13.03.2010 09:30
WAGONEER lumilevy nokalle? Tekniikka & Jutustelu 3 07.03.2006 08:01
Diesel nokalle? Tekniikka & Jutustelu 1 28.11.2003 18:51


Sivu luotu: 10:00 (GMT +2).