![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Toisaalta hydrauliikan käyttö voisi mahdollistaa sen että pyörintänopeuden lisäksi heittotorven suunnan ja kulman voisi säätää hytistä käsin eikä tarviis aina pysähtyä sitä veivaamaan.
Lingon pyörintänopeus pitäisi olla säädettävissä melko isoksi tarpeen vaatiessa että ei mene ihan kävelemiseksi se ajonopeus. Ja joku paluuventtiili/painekenno menolinjaan tai johonkin että tukoksen tai esteen sattuessa terät lakkaa pyörimästä eikä riko mitään väkisin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Aura vs. Linko | Rekisteröimätön | Linkit | 0 | 02.12.2010 13:39 |
Ostetaan linko + perälevy 565 valmetin perään, pohjois-karjala | Andde | O/M/V Muut | 6 | 05.11.2010 22:02 |
Ostettu rautaa hilux:sin nokalle | Torretto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 13.03.2010 09:30 |
WAGONEER lumilevy nokalle? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2006 08:01 | |
Diesel nokalle? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.11.2003 18:51 |