Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.02.2011, 23:06
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Der_Alte Näytä viesti
kyllä minä olen oma outo itseni.. .ei o hajuukaan koko kaverista sen enempiä ja ja olen kyllä lukenut myös muitakin kirjotuksia siinä missä muutkin.pistää vaan silmään et on melko outoa et tollanen provojoukko ns kantahenkilöstöä voi huudella liki mitä vaan ja sit tulee joku paula hame päällä tarjoomaan varotuksia lekalle joka menee provoon.aina vingutaan et tarinat on outoja ja varmaan ovatkin mut ei ole pakko kai lukea,kommentoida tai heittää vettä myllyyn
.itselleni on sama onko lemmy suklaapuodin mies tai toisen vesselin mahdollinen nainen antoisan maineessa.itse en vaan pitänyt asiaa huumoria kummempana koska liitteenä ei mainittu kuka on kyseessä ja mukana ei ollut kuviakaan.ehkä toisilla on erilainen huumori et menee herneet tötteröön mut ei silloin kannata juurikaan huudella vieraisiin pöytiin.eipä muuta tällä erää,keskustelua se on huonompikin aihe ja siihen tää osasto on mahdollisesti tarkotettukin.
Der_Alten pitäis tutkia vonlapsenmielisen topicceja enemmän niin ymmärtäis...

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 07:45 (GMT +2).