![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#30
|
||||
|
||||
|
Hieno kita tulossa ja vielä rasvattavakin. Toivottavasti pyörii rasvattuna pakkasellakin, voi liimautua aika nahkeeks tollanen pinta-ala. Leveys lienee jo päältetty, mutta mä tekisin ainakin reilusti kapeemman kuin se puola. Omaani tein 3cm / puoli kapeamman, eli 200 rummulle 140 kita. Hienosti kelautuu eikä yritä enää särkeä vinssiä kiipeemällä reunan yli pitkässä vino vinssauksessa.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hj-61 Pientä modausta..(Onko tietoa nykyhetkestä?) | isuzubj | Maasturiprojektit | 67 | 25.08.2015 15:42 |
| Pientä näpräystä L-200:ssa | limppa | Maasturiprojektit | 4 | 21.10.2009 15:54 |
| Pientä hj projektia | puuhapate | Maasturiprojektit | 36 | 02.08.2008 10:25 |
| Pientä askartelua | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 27.01.2007 15:22 |
| Pientä remppaa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.02.2005 19:54 |