Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 23.01.2011, 13:10
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Niin,näissä suomen olosuhteissa taitaa vaan se tietty raja olla aika korkealla,koneessa on ~7l öljyä ja lähtökohtaisesti maamoottoritason tehot.Aika paljon se sietää viritystä ennen tuota rajaa,sen mitä olen nähnyt ja kuullut niin mäntien kesto ja hengitys tuossa koneessa tulee vastaan ensimmäisenä.

Onko missä koneessa ollut tuollainen kaksilevyinen?Minulla on 2L ja 2L-T koneissa kummassakin kolmelevyinen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Välijäähdytin ja öljynlauhdutin J-T O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.03.2008 20:04
O: Öljynlauhdutin OSTETTU! Flugfiske O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.12.2007 20:13
O:B30 Öljynlauhdutin -MAKE- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 30.10.2007 16:43
Öljynlauhdutin Uaz kalkkuna Tekniikka & Jutustelu 5 07.01.2007 16:16
O. Välijäähdytin ja öljynlauhdutin swamber O/M/V Muut 11 22.02.2005 10:03


Sivu luotu: 11:54 (GMT +2).