![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Niin,näissä suomen olosuhteissa taitaa vaan se tietty raja olla aika korkealla,koneessa on ~7l öljyä ja lähtökohtaisesti maamoottoritason tehot.Aika paljon se sietää viritystä ennen tuota rajaa,sen mitä olen nähnyt ja kuullut niin mäntien kesto ja hengitys tuossa koneessa tulee vastaan ensimmäisenä.
Onko missä koneessa ollut tuollainen kaksilevyinen?Minulla on 2L ja 2L-T koneissa kummassakin kolmelevyinen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Välijäähdytin ja öljynlauhdutin | J-T | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.03.2008 20:04 |
O: Öljynlauhdutin OSTETTU! | Flugfiske | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.12.2007 20:13 |
O:B30 Öljynlauhdutin | -MAKE- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.10.2007 16:43 |
Öljynlauhdutin Uaz | kalkkuna | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.01.2007 16:16 |
O. Välijäähdytin ja öljynlauhdutin | swamber | O/M/V Muut | 11 | 22.02.2005 10:03 |