Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.12.2010, 17:06
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

VAG:n Caddy ja passat ois yks, mutta niissä neljälle putkelle paikat... Nissanin vastaavaa en nyt muista, ja Toyotassakin on se säädin...
Nyt siellä kolmen putkipaikan omaava bulkki, jotta saan ajettua sitä pois eest pihassa ja odottaan jatkokäsittelyä... Eli purkua, kun osina parempi kysyntä ku ehjänä.
Ja mitä kysymykseen tulee, niin on siit tuoreemmaskin se venttiili siellä perässä... Eli ei kummene välttämättä auton nuorennus. Vaik osina aina paremmin saa ku eheenä ja ku Lännest aattelin tuoda seuraavat autot ja ku voi tulla vielä 1000€:n hintaan 300 Väyrynenkin. Eli tekniikan hinnalla uto ja muutkin tekee kauppansa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
M/V Pajero JaAa O/M/V Ajoneuvot 6 21.02.2008 00:19
V: pajero JaAa O/M/V Ajoneuvot 0 14.10.2007 22:21
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
M: PAJERO 3,0 V6 vm-89 Skodillac O/M/V Muut 13 17.06.2005 22:59


Sivu luotu: 05:35 (GMT +2).