Kaverin hankinnalla vaihteeks suditeltiin sen jäisellä takapihalla. Ilosesti suditti molemmilla takapyörillä. Ahaa elämyksen jälkeen värkättiin kuormalavoista rappuset johon sitten ajettiin repsikanpuolen etupyörää niin ylös kun menee. Tänkin jälkeen molemmat takapyörät löi tyhjää. Auto oli jo reilusti kuskin puolelle kallellaan, joten kyllä siä joku lukko on. Mites tuon ny selvittäs mikä lukko perästä löytyy. Joo'o purkamalla aivan varmasti selviää, mutta kun toi talli on hyvin ilmastoitu ja siä yleensä tänä syksynä/talvena on satanu, niin ei varmasti huvita. Ja akseli kun on voorttin ysi tuumanen niin se aukee eestä, joten tasauspyörästöö ei saa näkyviin ilman purkamista. Kemppilukkoon en ite oo kovin taipuvainen uskomaan. Muistikuvien mukaan se ihan säyseesti ja puskematta tiukatkin mutkat hinauksessa meni. Kadulla tuota ei voi testata kuin narun päässä. Siinä kun ei ole kilpiä ja äänenvaimennus on hyvin puutteellinen. Kaikki ei kummiskaan ymmärrä kasin hienostunutta mylinää.
Niin auto on iso Bronco. Tehtaalta siihen on ainakin kitkalukon saanu.
Mutta nyt ehdotuksia miten asiaa tutkitaan lisää?