![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa sitten tarkistaa putken moottoriöljyn sieto ja maksimikäyttölämpötila. Uponor sanoo ettei heidän putkensa kestä moottoriöljyä, jatkuva lämpötila max 70 astetta ja hetkellinen 90 astetta. Eihän auton vesiletkussa ole yli 70 astetta ihan 24/7, mutta katsotaanko moottorin normaali käyttölämpötila putken kannalta hetkelliseksi, on kysymys joka jää vastaamatta.
- p.
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku Viimeksi muokannut pkarlstedt : 16.11.2010 09:38 Perustelu: Ajatus etenee hitaasti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n vinssin siirto | LukkoUaz | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.11.2008 10:32 |
Jäähdyttimen paikkaus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 11.10.2007 09:40 |
Onko Rangessa öljynlauhdutin jäähdyttimen edessä | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.04.2007 23:03 |
Jäähdyttimen korkki letkujen väliin?? | valkkari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.04.2006 20:08 |
Jäähdyttimen kennolle oksasuoja | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.12.2005 10:59 |