Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 23.10.2010, 17:51
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj 40 Näytä viesti
Ei ole alkuperäinen venekone tuo TD40, se on itse muuteltu siihen käyttöön mutta vesijäähdytettyä turboa ei raaskittu tuohon ostaa, vesijäähdyttäinen pakosarja kyllä on ja vedensyöttö putkeen turbon jälkeen..

Ja tuo S2 siihen nyt tulee vaikka olen alkanut uskoa että saishan se himpun pienempikin olla, mutta tuo nyt on jo tuossa valmiina ja käyhän siihen laippaan se T3 jos tarvetta tulee. Niin ja tuo garretti oli T4 malli, se löytyi ihan siitä tyyppikilven oikeasta alareunasta mutta se reuna kun oli maalattu punaiseksi niin eihän sitä siitä oikein nähnyt.. Ja samalla laipalla on tuokin noin silmämääräisesti jos himottaa joskus kokeilla..

Perkules kun tuntuu että jos tuon öljyn paluun pistäis tuonne öljypohjaan kuiteskin, niin sitten pitäis kyllä vaihtaa kk-laakeritkin samalla. Koska muistikuvan mukaan kun tuo kone rengastettiin vuosia sitten niin laakerit olis jäänyt vaihtamatta.. 24.22e on näkyy motonetissä laakerisarja, mutta tuohon B koneeseen ei taas ole öljypohjan tiivistettä. 3b koneeseen taas on, eikö ole muka sama tiiviste?? Laakerit on ainakin näkyy erilaiset.

Tietääkö kuka momentteja noille kk-laakereille jos ne nyt vaihtas varmuuden vuoksi, ja jos joku tietää myös tuon öljypohjan tiivisteen sopivuudesta niin tieto olis tervetullutta..

Perkules kun tuntuu aina et nää hommat turpoaa isommaks vaikka kuin arvelis että nyt vain pika-asennuksella paikalleen ja se on siinä.. Kaveri kun huokuttelis vielä tekemään tuon pakosarjankin kokonaan uuden ja tarjoutui jopa laipanteko apuunkin, ja kyllähän tuon make-lj prokkiksen kun katteli läpi niin alkaa mieli lämmetä jo tuollekkin ajatukselle... Liekköhän miten paljon vaikutusta tuommoisella tehdyllä sarjalla verraten vakioon tuossa turbokäytössä.?

Perkule! Tehkää nyt joku mulle välilaippa niin eikö jo olis helpompi survoo tuo vulvan mylly suoraan sinne niin ei tartte leikkiä No, yritetään pitäytyä vielä tuossa tojon koneessa..
Juu ihan turhaan alat uutta pakosatsia tekemään, sillä vakiosarjalla vaan, käännät sen ylösalasin ja siihen "välilaippa". toimii varmasti ihan yhtä hyvin. ja riittävän iso paluu suoraan öljypohjaan. ite laitoin muistaaksee 14mm reiällä olevan putken. sit syötöt tappiin ja avot, johan jaksaa rynnätä ihan erilailla! niijoo ja pakoputki kannattaa vaihtaa vähän paremmin hengittävään malliin
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Flektin anturin asteluvun valintaa Krisse Tekniikka & Jutustelu 7 26.07.2010 17:47
Hiace LJ HiLux perä?Auttakkee tomikoo Tekniikka & Jutustelu 11 27.04.2010 17:39
Kertokaas LäJä-gurut jpl Tekniikka & Jutustelu 10 26.01.2005 18:53
LA gurut huom ! pee Tekniikka & Jutustelu 3 21.09.2004 07:11
O: Lj:n ahtimen osia Jeeper O/M/V Muut 0 31.01.2004 13:06


Sivu luotu: 09:06 (GMT +2).