![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Laturinpäässäkään tuskin on mitään poikkeavaa, hiilet oli kuin uudet eikä laturin ja akun välillä ole jännitehäviöitä. Mekaaninen säädin ei yksinkertaisesti voi olla tarkka. Jos kävisi kerran vaihtamassa tuo elekronisen, ellei sekään ole parempi, alkais suunnitteleen laturin vaihtoa. Sitte joskus...
Vähän arveluttaa virran riittävyys tuolla mekaanisella kun kuluttajia tulee lisää työvalot ja auran pumppu. Elekronisellahan jännite pysyi hyvällä aluella vaikka valot ja puhallin täysilä. pl se häiritsevä sekunnin välein muuttuva jännite 14,5 - 14.65 v, näkyi valojen vilkkumisena. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen latauksen merkkivalo | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.10.2010 20:23 |
Öljynpaine ja latauksen valo HJ61 | gekko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.05.2007 19:56 |
Latauksen säädin | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.02.2006 10:38 |
pajeron latauksen merkkivalo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.06.2005 22:10 | |
latauksen säädin suzkassa | Timbba | O/M/V Muut | 0 | 11.01.2004 21:11 |