Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.10.2010, 20:15
alticity:n Avatar
alticity alticity ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.09.08
Sijainti: suomussalmi
Viestit: 120
Perusasetus

2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot


Meniskö vanhan lj:n kampiakselille uudemman mallin vauhtipyörä heittämällä eli tarkotuksena olis saada edes hiukan isompi kytkin? Ja onkohan nuo edes muuten suunnilleen samannäkösiä/kokosia? Haulla ei löydy kun extreme pakettien juttuja

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä SEMMI Tekniikka & Jutustelu 0 07.12.2008 18:58
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
SJ 410 ja 413 erot Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2005 20:40
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 05:06 (GMT +2).