![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Jep, jotain suojakotelointia ikkunaa vasten meinasin heijastuksia varten.
Ajattelin kuitenkin että en tällä kertaa laita mitään telineitä katolle enkä valonlähdettä ulkopuolelle, kunhan valolla on hajontaa riittävästi että näkee kivet ja kannot kun tiukkaan kääntää peruuttaessa pimeessä! Ja joo, pelkästään pakin kanssa tarvii toimia, otsavalo saa hoitaa sitten muut (työ)valojen hommat. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
| Myyty 33"/12.5"/15" aurora rt02 compomotiven 8x15 et14 tojon jakosilla vanteilla... | kares | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 06.08.2009 18:47 |
| Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
| Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
| Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |