![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Pituutta ZF S5-35 laatikolla on kytkinkopan kanssa 60 cm, kuinka se sopii mäyrikseen? Kuorma-autoon tuo laatikko on naurettavan pieni, proto-sisuissa se kestää tehottoman koneen ja pienen kuorman takia. Volvoissa se ei oikein kestä, niillä kun tehtiin töitäkin. Tuo 35 tarkoittaa maksimia laatikkoon sisään menevää moottorin vääntömomenttia kpm. Momentti riippuu tosin välityssuhteista. Proto-sisun vapari-Leyland väänsi 40 kpm, valmet 611 43 kpm, ja turbo-leukku 48 kpm.
Tuo F4 vw koneella mietityttää. Koska tuommoista on tehty, mihin käyttöön ja miksi?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Puretaan Volvo c306 | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 29.12.2009 22:21 |
M.Volvo C306 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.04.2008 22:13 | |
O: Volvo C306:sen vaihdelaatikko | kapikkar | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.11.2006 13:12 |
M: Volvo C306 TGB22 | Holst | O/M/V Muut | 4 | 12.09.2005 20:48 |
M: VOLVO C303 ja C306 | LaaLaa | O/M/V Muut | 0 | 16.06.2003 16:40 |