Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 08.10.2010, 22:21
Hoppala:n Avatar
Hoppala Hoppala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: Ilmajoki, Finland.
Viestit: 188
Perusasetus

Tuli joskus leikkuutettua suikkiin levikepalat, tais olla 15mm tai 20mm. Ihan vaan normiraudasta.

Ongelmaksi tuli tuo pidempien pinnapulttien löytäminen. Ei löytynyt siihen hätään pinnapultteja mistään joten kaveri pyöräytti pitkistä 12.9 16mm 6-kolopulteista pinnapultit. Ei tullu ihan helpolla ja hyviä (kalliita) jenkapakkoja hajos ainakin yks. Eli jos et saa kaikkia tarpeita työmaan puolesta niin halvempi on ostaa nuo levikepalat kaupasta. Taitaa neljä levikepalaa olla halvempi kuin yksi hyvä jenkapakka

Toki nuo pitkät pinnapultit ja levikepalat on myynnissä kun ovat nykyään tarpeettomia, mutta ilmaisia ne eivät ole.
Ja halvat pitkät 12x1,5 mutterit löytyy biltemasta. Muttereiden päähän reiät niin voi napata levikepalat pois katsastuksen ajaksi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzukin tuunausta oska80 Maasturiprojektit 39 20.01.2015 23:18
Ostetaan speisserit suzuki *make* O/M/V Renkaat ja vanteet 1 25.08.2008 10:44
Ostettu speisserit suzuki *make* O/M/V Muut 0 25.08.2008 06:53
o:suzukin kone methäman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.10.2007 07:01
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52


Sivu luotu: 22:42 (GMT +2).