Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 01.09.2010, 20:12
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Kannattaa välitys laskea siten että kärrin veto on 2-5% hitaampi. Syy edelliseen on se että kärrin voimansiirto pääsee helpommalla ja ei ole käännöksissä niin agressiivinen työntämään traktorin perää sivulle. Kannattaa käytännössä katsoa ja laskea ne kierrokset kun renkaitten kuluneisuus vaikuttaa myös niihin lukuihin.

Simpalta kannattaa kysyä tuosta välitysjutusta vinkkejä, oli silloin aikoinaan kuhtuullisen vaativa asiakas kun olin entisen virman leivissä... Nimimerkillä kuumat linjat
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvo Td-sarjan moottorin tunnistusta huru-ukko Tekniikka & Jutustelu 17 28.11.2013 08:45
Startin tunnistusta. pastirolli Tekniikka & Jutustelu 3 01.04.2010 18:48
411 ja 404 akselien erot MOGGI Tekniikka & Jutustelu 1 01.02.2009 11:07
Turpon tunnistusta. HCK Tekniikka & Jutustelu 1 27.10.2008 00:22
akselien vaihtoa MHS Tekniikka & Jutustelu 7 15.01.2004 21:53


Sivu luotu: 11:11 (GMT +2).