![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
|||
|
|||
![]() Jos käytät autoa jokapäiväisessä liikenteessä
Ja maltillisessa offroadissa, niin silloin olisi varmaan sopivin viritys seuraava:
Moottori: -nostetaan puristussuhdetta maltilllisesti(muista laskea myös välikansi) siivotaan kanavat ja välikansi valuepätasaisuuksista,kohdistetaan em. 1,5 mm portaalla ja muotoillaan venttiilit/seetit uusiksi. peltisarjat ja pakoputkisto uusiksi. (parantaa maksimivääntöä ja tehoa) nokka-akseli väääntönokaksi polttoaineen syötön ja sytytyksen ohjelma uusiksi. Summamutikassa tapahtuva avartaminen on vain osien ja ajan hukkausta, pitää tietää mitä tekee! Voimansiisrto: perävälitykset/ hidaspuoli hitaammaksi rengaskoon kasvamista vastaamaan. Automaattiin sift kit, ja mahdollisesti sopivampi turbiini. Ja tuo vauhtipyörän keventäminen katu/offroad autossa ei käsittääkseni tule kysymykseen, pikemminkin päinvastoin! toki automaatissahan sitä ei yleensä tehdäkkään... Ja jos jonkin muutoksen vaikutus on alle 20% alkuperäistä heikentävä, niin silloin on onnistuttu ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4runnerin jakopää | Juilewi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.05.2009 07:17 |
Ostetaan 4runnerin peltisatsi | mielipuoli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.12.2008 16:06 |
4runnerin tukivarsista | Rak | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.02.2007 23:06 |
O: 4Runnerin kuskin ovi | -MaTTi- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.08.2006 18:50 |
M:4Runnerin osia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 19.03.2006 18:27 |