Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 29.08.2010, 22:53
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Jos käytät autoa jokapäiväisessä liikenteessä


Ja maltillisessa offroadissa, niin silloin olisi varmaan sopivin viritys seuraava:
Moottori: -nostetaan puristussuhdetta maltilllisesti(muista laskea myös välikansi)
siivotaan kanavat ja välikansi valuepätasaisuuksista,kohdistetaan em. 1,5 mm portaalla ja muotoillaan venttiilit/seetit uusiksi.
peltisarjat ja pakoputkisto uusiksi. (parantaa maksimivääntöä ja tehoa)
nokka-akseli väääntönokaksi
polttoaineen syötön ja sytytyksen ohjelma uusiksi.
Summamutikassa tapahtuva avartaminen on vain osien ja ajan hukkausta, pitää tietää mitä tekee!
Voimansiisrto: perävälitykset/ hidaspuoli hitaammaksi rengaskoon kasvamista vastaamaan. Automaattiin sift kit, ja mahdollisesti sopivampi turbiini.
Ja tuo vauhtipyörän keventäminen katu/offroad autossa ei käsittääkseni tule kysymykseen, pikemminkin päinvastoin! toki automaatissahan sitä ei yleensä tehdäkkään...
Ja jos jonkin muutoksen vaikutus on alle 20% alkuperäistä heikentävä, niin silloin on onnistuttu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4runnerin jakopää Juilewi Tekniikka & Jutustelu 0 11.05.2009 07:17
Ostetaan 4runnerin peltisatsi mielipuoli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.12.2008 16:06
4runnerin tukivarsista Rak Tekniikka & Jutustelu 5 18.02.2007 23:06
O: 4Runnerin kuskin ovi -MaTTi- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.08.2006 18:50
M:4Runnerin osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 19.03.2006 18:27


Sivu luotu: 23:37 (GMT +2).