![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Se pajeron turbo on sitten aivan käsittämättömän pieni. Ei kannata juuri 90-100hv suurempia lukemia sillä haaveilla. Pakopaineet on varmasti taivaissa jo tuossa vaiheessa. ja se jos mikä rikkoo noita kansia. Kannen lämpökuorma on aivan valtava.
Suurimman parannuksen saat kun vaihdat se hiustenkuivaajan paremmin virtaavampaan. Esim 2.9l M-B sprintteristä garretin gt25. Myös pakoputki kannattaa vaihtaa avarampaan. Vakio pilli ei ole häävi. Ja välijäähdytin keulalle. =) Tuolla yhdistelmällä pääsee jo sinne 150+hv kunhan pumppu on iskussa. Viimeksi muokannut Mika_T : 28.08.2010 12:42 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi Pajero/L200 Turbo | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.01.2010 21:06 |
L200 2ov, Pajero 3ov, Hilux 2ov, land cruiser 3ov. | maastopeliä | Maasturiprojektit | 5 | 25.03.2009 19:23 |
Ostettu O: Mitsubishi L200/Pajero 16 | Racingrabbit | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 11.04.2008 10:59 |
M: Vanteiden keskiökupit Pajero/L200 | PL | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 20.10.2006 12:08 |
Voimaa?? | Linkit | 3 | 22.04.2005 07:43 |