Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 28.08.2010, 12:40
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.776
Perusasetus

Se pajeron turbo on sitten aivan käsittämättömän pieni. Ei kannata juuri 90-100hv suurempia lukemia sillä haaveilla. Pakopaineet on varmasti taivaissa jo tuossa vaiheessa. ja se jos mikä rikkoo noita kansia. Kannen lämpökuorma on aivan valtava.

Suurimman parannuksen saat kun vaihdat se hiustenkuivaajan paremmin virtaavampaan. Esim 2.9l M-B sprintteristä garretin gt25. Myös pakoputki kannattaa vaihtaa avarampaan. Vakio pilli ei ole häävi.
Ja välijäähdytin keulalle. =)
Tuolla yhdistelmällä pääsee jo sinne 150+hv kunhan pumppu on iskussa.

Viimeksi muokannut Mika_T : 28.08.2010 12:42
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi Pajero/L200 Turbo Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 14.01.2010 21:06
L200 2ov, Pajero 3ov, Hilux 2ov, land cruiser 3ov. maastopeliä Maasturiprojektit 5 25.03.2009 19:23
Ostettu O: Mitsubishi L200/Pajero 16 Racingrabbit O/M/V Renkaat ja vanteet 5 11.04.2008 10:59
M: Vanteiden keskiökupit Pajero/L200 PL O/M/V Renkaat ja vanteet 0 20.10.2006 12:08
Voimaa?? Linkit 3 22.04.2005 07:43


Sivu luotu: 13:09 (GMT +2).