Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.08.2010, 11:06
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Vaikuttaako mahdolliset rästissä olevat entisten omistajien vakuutusmaksut kärryn käyttöön?
Ainakin autoissa tuo hommahan menee niin, että jos edellisen omistajan rästit ovat jo vaikka ehtineet ulosottopinoon,
niin uusi omistaja ei saa peliä rekisteröityä, ennenkuin on itse maksanut kaikki noi kyseiset rästit.

Vaikka sitä uusien määräysten mukaan kovasti liputettiin, että rästit ovat viimeisen omistajan henkilökohtaisia velkoja,
niin kuitenkaan uusi omistaja ei saa rekisteröintiä suoritettua, ennenkuin rästit on kokonaan maksettu.
Eli rästit pysyivät edelleen "ajoneuvokohtaisina", ja siten uuden omistajan maksettavina...

Muutamasta autosta olen itse joutunut rästit maksamaan, mutta ne on vaan selvitettävä etukäteen ja huomioitava kauppahinnassa, niin ei tule kalliita yllätyksiä.

Jossain vaiheessa tuli voimaan sellainen pykälä, että jos ajoneuvoa ei ole katsastettu 2:n vuoteen, niin se poistuu automaattisesti rekisteristä.
Tuon ansiosta esim. 4x4 henkilöautosta ei olisi piikissä kuin suunnilleen 2v:n maksut.

Miten lie pykäliä muokattu viimeisessä "uudistuksessa"...
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tieliikennekäytöstä poistetun (seisonnassa) ajoneuvon vuosikatsastusmenettely? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 56 08.03.2017 18:26
Omavalmiseajoneuvot ja ajoneuvon muutoskatsastus J0hannes Tekniikka & Jutustelu 1 08.03.2010 14:00
HJ-61+GAZ 69 E Tekniset tiedot/Mitat patriot4x4 Tekniikka & Jutustelu 9 28.02.2008 22:42
Volvo TGB:en tekniset tiedot. Tekniikka & Jutustelu 0 27.11.2005 12:29

Sivu luotu: 15:51 (GMT +2).