Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 07.08.2010, 23:10
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja escorvet Näytä viesti
Tuli tossa ihmeteltyä taas tota asiaa ja eikös sammutuksen voi hoitaa yhtä hyvin pumpun kyljestä?
Monissa autoissahan sammutus tapahtuu just syötön katkasulla eikä tollasella sammutusläpällä.

Taas vähemmän hilpettä ilmantiellä ku jää läppä pois kokonaan.
Tojo on viljellyt noita varmistusläppiä turbodieseleihin ilmeisesti turborikkojen varalta (kun dieseli käy myös moottoriöljyllä,ja ottaa ihan riittävästi kierroksia...Eikä sammu pumpun kylestäkään.)

Jos se turbo sitten alkaa syöttää öljyä koneeseen niin sitten vaan muistetaan seistä jarrulla eikä missään nimessä paineta kytkintä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Discovery 1 lämmityslaitteen kotelo Ruivo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.08.2009 19:12
Myydään Iso akku + kotelo sille. Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 03.05.2009 17:15
Ostetaan UAZ:iin ilmanputsarin kotelo Ricambi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.10.2008 20:31
M: hj:n ilmaputsarin kotelo. jv O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 19.10.2007 14:59


Sivu luotu: 04:18 (GMT +2).