![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos sitä oikeaoppisesti alkaa kiristelemään, nii pitäisi hommata uusi krymppiholkki pinjonin laakereiden väliin, ja sen jälkeen kiristää oikeaan momenttiin...
Mutta ei niin oikeaoppisesti niitä kiristellään vain sen verran että välyksiä ei enään laakereissa tunnu, ja hiukan vielä siitä yli. Jos koko pinjoni menee mutteria kiristämällä jumiin, niin silloin on kyllä laakerit jo vaihtokunnossa, tai sitten mutteri on jo "hivenen" ylikireällä. ![]()
__________________
-Pauli- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pinolin laakerin kiristys pilariporakoneella | Sten | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.10.2007 21:14 |
Hj:n pinjonin laakerin kiristys ? | Keppo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.07.2007 22:19 |
hj pinjonin kiristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.02.2006 19:39 | |
Takapyörän laakerin kiristys | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.02.2006 06:13 |
Pinjonin kulma ja laakerin voitelu? | JF | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 09.01.2006 11:29 |