Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.05.2010, 19:08
LC_95 LC_95 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 22.01.09
Sijainti: Lapinlahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti

Älkää repikö pelihousuja, sillä minä en aidosti ymmärrä noita allaolevia suhteita.
ja jos nuo tehot, esim häviötehot, heittelee noin paljon mittaajasta/dynosta riippuen,
niin silloin se voi aiheuttaa täysin perusteetonta remontin tekoa kun etsitää hukassa olevia
30hv:tä vaikka ne todellisuudessa on "mittavirheessä"
yksi tapa tutkia tuota tehonpuutetta, on mitata sitkeyttä esim. nelosella kiihdytetään 60-120kmh, ja mitataan aika. ja pyydetään kaveri tekemään sama toisella samanlaisella autolla, mittarivirheet ja renkaat huomioiden.
Manuaali ja vakio renkailla (265/70). Kokeilin kellottaa tasamaalla suoralla tiellä 0-100km/h aikoja GPS:n ja sekuntikellon kanssa. Kolme vetoa olivat sekunnin sisällä 22-23s. Ei tullut kokeilltua sitkeyttä nelosella kiihdyttäessä. Mitäs muilla on ajat? Jostakin bongasin, että vakion 0-100km/h olisi n. 17s (aussi versio?)?

Eli onko luulosairautta vai onko tuo minun auto oikeasti tehoton?

Off-topic: Ohjauksessa on klappia ja tarkemmin nosturissa tutkiskellessa syyksi paljastui että raide tanko pääsee vasemmalla heilumaan pysty/sivusuunnassa pari milliä. Eli raidetangon sisemmät ja ulkoiset päät ovat ehjät. Muutama tippa öljyä oli myös vuotanut mutta ei paljoa. Tilaanko jatkossa suoraan Milnersiltä uuden kunnostetun kitin (350£ + alv + rahti) ja asentelen itse vai kannattaako vanhaa alkaa täällä huoltamaan? Paitsi, että ei taika briteistä saada vas puoleisen ohjauksen versiota?

Viimeksi muokannut LC_95 : 23.05.2010 19:40
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 07:49 (GMT +2).