Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 29.04.2010, 15:25
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Ei paljoa lisättävää, noin se menee, ja öljytikku ekana pois koneesta, startti irti ja pakoputken etuputki pois, konetta ei tartte välttämättä irrottaa jos auton saa ilmaan, etuakseli tulee tarpeeksi kauas öljypohjasta...
Ok. Mutta tarviiko starttia välttämättä irroittaa, kun tossa yks ilta vaan kattelin auton alla ja testailin et hylsy mahtuu väliin.
Ja ei ehkä etupakoputkeakaan tarvi irroittaa mut katotaan sit...
Akselin ja öljypohjan väliksi saadaan varmaan 20cm-->
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan Kc:n stefan vaihto perään Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 16.05.2009 19:30
GR Patrolin vetoakselin stefan vaihto? RuF Tekniikka & Jutustelu 5 12.05.2009 21:22
Stefan vaihto Jeeppiin sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 0 10.03.2007 08:18
LJ:n etuperän stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 8 27.04.2006 12:16
Takakardaanin stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2003 21:22


Sivu luotu: 18:09 (GMT +2).