Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.04.2010, 09:04
Valko-bandiitti Valko-bandiitti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 342
Perusasetus

uazista


Terva!

Tuosta virtalukkojutusta sen verran että itelle haettiin moponetista fiat ducaton virtalukko joka sattui akseliputken päälle. Akseliputkeen askarreltiin kolo lukonkielelle ja lukonlukitukselle ( ettei pyöri akselille). Itse akselilla olikin jostain syystä sopiva holkkijuttu valmiina lukitukselle, mutta eipä tuo ole vaikeaa tehdä sorvissa itsekään.
Tankkihommasta vielä, itselle tein takatilaan laatikon jonka sisällä tehdastekoinen tankki asuu. Laatikko tuulettuu alaspäin lattiaan tehtyjen aukkojen kautta. Toistaiseksi tuo on kelvannut
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Iso uusi turbo + uusi kuuleri Krisse O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.03.2010 19:56
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne make-lj O/M/V Renkaat ja vanteet 4 05.11.2008 16:36
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.06.2008 11:55
Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser Tekniikka & Jutustelu 35 15.08.2007 18:45
Uusi foorumin lukija esittäytyy TateZ Tekniikka & Jutustelu 13 16.06.2006 14:57


Sivu luotu: 18:54 (GMT +2).