![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
uazista
Terva!
Tuosta virtalukkojutusta sen verran että itelle haettiin moponetista fiat ducaton virtalukko joka sattui akseliputken päälle. Akseliputkeen askarreltiin kolo lukonkielelle ja lukonlukitukselle ( ettei pyöri akselille). Itse akselilla olikin jostain syystä sopiva holkkijuttu valmiina lukitukselle, mutta eipä tuo ole vaikeaa tehdä sorvissa itsekään. Tankkihommasta vielä, itselle tein takatilaan laatikon jonka sisällä tehdastekoinen tankki asuu. Laatikko tuulettuu alaspäin lattiaan tehtyjen aukkojen kautta. Toistaiseksi tuo on kelvannut |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Iso uusi turbo + uusi kuuleri | Krisse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.03.2010 19:56 |
| Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
| m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.06.2008 11:55 |
| Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 15.08.2007 18:45 | |
| Uusi foorumin lukija esittäytyy | TateZ | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.06.2006 14:57 |