Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 01.04.2010, 13:51
PERSKUTTA:n Avatar
PERSKUTTA PERSKUTTA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.09
Sijainti: Alahärmä, Finland
Viestit: 384
Perusasetus

Ei kai se haittaa jos et aja neliveto päällä esim asvaltilla vaan alustalla missä akseleiden nopeusero pääsee murtamaan etkä aja silloinkaan kovaa. Aikoinaan esim. VR:n Jeepissä aikansa jurras kunnes pomppas neliveto pois päältä 50km/h vauhdissa (manuaali, 3v) johtuen juuri erillaisesta kehästä renkaissa akseleiden välillä.
edit. Tuli tuos mieleen, että kannattaisko laittaa ne suurempi kehäiset eteen jolloin nopeampi akseli vetäisi hitaampaa, noin niinku ohjautuvuuden kannalta.

Viimeksi muokannut PERSKUTTA : 01.04.2010 13:59
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ 40 renkaista elhapero Tekniikka & Jutustelu 24 04.11.2011 00:01
HJ:n renkaista vepele Tekniikka & Jutustelu 11 05.03.2007 08:45
renkaista Tekniikka & Jutustelu 0 12.10.2006 14:30
renkaista... Tekniikka & Jutustelu 2 20.04.2006 20:35
Renkaista PsiHJ60 Tekniikka & Jutustelu 2 12.03.2006 13:23


Sivu luotu: 20:19 (GMT +2).