![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#22
|
||||
|
||||
|
jos kerta turbo on volvosta lähtöisin niin se on perus garretin 3:nen niin siinä pystyy tankoa säätämään mutta poikkeuksetta tiukassa.pakopesä on sitten pirun pieni,ar oli jotain 0.32.viskaa siihen pakopesä jostain turbosaabista tai bensavolvosta jossa ar 0.6 luokkaa niin rupee rokkaamaan ja ei tasakaasulla paineet taivaissa.varaudu siihen että pakopesät on lähes sataprosenttisella varmuudella halki ja kyseisissä ahtimissa hukkiksen akseli jumii usein.ei ole mikään mualiman paras puhallin,kannattaa harkita vaihtoa johonkin muuhun kun ei ahtimetkaan nykyisin maksa enää kuukiviä.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Paljonko on liikaa? | SamiN | Chit-Chat | 41 | 11.03.2009 12:18 |
| BJ lataa liikaa | bj40lpr | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.02.2009 11:56 |
| liikaa kierrosta. | Holle | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 02.04.2007 18:53 |
| Katsastuksessa hj 60:n savuarvo 3,68 eli liikaa | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.06.2006 12:19 |
| Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |