Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 23.03.2010, 08:54
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

jos kerta turbo on volvosta lähtöisin niin se on perus garretin 3:nen niin siinä pystyy tankoa säätämään mutta poikkeuksetta tiukassa.pakopesä on sitten pirun pieni,ar oli jotain 0.32.viskaa siihen pakopesä jostain turbosaabista tai bensavolvosta jossa ar 0.6 luokkaa niin rupee rokkaamaan ja ei tasakaasulla paineet taivaissa.varaudu siihen että pakopesät on lähes sataprosenttisella varmuudella halki ja kyseisissä ahtimissa hukkiksen akseli jumii usein.ei ole mikään mualiman paras puhallin,kannattaa harkita vaihtoa johonkin muuhun kun ei ahtimetkaan nykyisin maksa enää kuukiviä.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paljonko on liikaa? SamiN Chit-Chat 41 11.03.2009 12:18
BJ lataa liikaa bj40lpr Tekniikka & Jutustelu 6 08.02.2009 11:56
liikaa kierrosta. Holle Tekniikka & Jutustelu 17 02.04.2007 18:53
Katsastuksessa hj 60:n savuarvo 3,68 eli liikaa osilpi Tekniikka & Jutustelu 13 28.06.2006 12:19
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49


Sivu luotu: 22:43 (GMT +2).