![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo kitkalukkoperä niin sanontusti. Kitkalukko (tehtaan jäljiltä) ei tiukassa paikassa riitä ja vain yks ratas sillä akselilla vetää. Kitkalukko eli luistonrajoitin on tehty talvikelillä tienpäällä avustamaan liikkeelle lähtöä ja se ei ole sama asia kuin 100%:n lukko. Eli autossa ei ole vikaa, sillä on se kaksvetonen tehtaan jäljiltä.
![]()
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
palsta muuttu vaaleaksi? | Jani E | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 12.02.2009 03:51 |
Myydään neliveto hilux 2.4l -82 | klate | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.06.2008 19:42 |
O/V Neliveto M: 305+350 ja 350+700 | Watti | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 20.08.2007 20:33 |
O: HJ:hin neliveto | ZTR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.07.2007 00:25 |
hj:n väritys muuttu vähä | Maasturiprojektit | 0 | 09.07.2007 10:07 |