Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.03.2010, 09:01
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Joo kitkalukkoperä niin sanontusti. Kitkalukko (tehtaan jäljiltä) ei tiukassa paikassa riitä ja vain yks ratas sillä akselilla vetää. Kitkalukko eli luistonrajoitin on tehty talvikelillä tienpäällä avustamaan liikkeelle lähtöä ja se ei ole sama asia kuin 100%:n lukko. Eli autossa ei ole vikaa, sillä on se kaksvetonen tehtaan jäljiltä.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
palsta muuttu vaaleaksi? Jani E Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 12.02.2009 03:51
Myydään neliveto hilux 2.4l -82 klate O/M/V Ajoneuvot 0 28.06.2008 19:42
O/V Neliveto M: 305+350 ja 350+700 Watti O/M/V Ajoneuvot 15 20.08.2007 20:33
O: HJ:hin neliveto ZTR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.07.2007 00:25
hj:n väritys muuttu vähä Maasturiprojektit 0 09.07.2007 10:07


Sivu luotu: 06:35 (GMT +2).