![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jotain 750-800 hujakoita on normaali tyhjäkäynti lämpimänä, 2gen pallerosta en ole ihan varma mutta vanhemmassa korissa samassa moottorissa ei ole mitään kylmäkäyntirikastinta eli käy vähän matalampaa tyhjäkäyntiä kylmänä.
Ei kannata ajaa noin hitaasti viitosvaihteella, tekee tosiaan hallaa laatikon laakereille. Sama juttu jos vetää painavampaa kuormaa, korkeintaan nelosvaihteella niin saa laatikko voitelua. Nyrkkisääntönä hyvä pitää, että vastamäkeen tai panavan kuorman kanssa ei ajeta alle 2000rpm... ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Pajero vm- 88 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.08.2009 20:18 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
pajero??? | kisel | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.02.2007 15:47 |
pajero | jani72 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.02.2007 22:17 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 |