Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2010, 16:51
Lätty-ode Lätty-ode ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.08
Sijainti: Badassriver/Padasjoki
Viestit: 118
Perusasetus

Jeep wagoneer tuplalaatikon turaus


Mulla tommonen -76 vm wagoneeri joka 4.2 suora kutoin ja kolmivaihtein manuaali. Mul ois tiedos nyt nelilovinen manuaali ilman jakolaatikkoa. Joten siis onko tuossa nelilovisessa ykkönen kuinka paljon lyhyempi ja mikä jakis oslis käypänen tuohon nelilovisen jatkeeks? käykö tuo vanha? Ja onko jotain fiksumpia ratkaisuja kuin tuo nelilovinen, jotta välitykset pysyisi inhimillisinä esim 35":silla pyörillä? Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä...

No nelilovinen unohtu kun ei semmosta löytyny ja tuli kaks kolmelovista.


Viimeksi muokannut Lätty-ode : 15.04.2010 15:45
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeep Wagoneer -78 Viipo O/M/V Ajoneuvot 2 11.11.2006 15:54
Jeep Wagoneer -77 osmos Tekniikka & Jutustelu 3 24.11.2005 20:26
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
M: Jeep Wagoneer V8 O/M/V Muut 8 12.09.2005 17:56
M: Jeep Wagoneer -75 O/M/V Muut 2 28.09.2004 09:40


Sivu luotu: 15:33 (GMT +2).