Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 22.02.2010, 21:59
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Heitetääs pari irtokommenttia...
Huippukierrokset ja huipputeho ei välttämättä ole "sama asia", huipputeho saavutetaan monesti joku 100 kierrosta alle huippukierrosten. Dieselin kohdalla varsinkin maksimivääntö.

Ja seuraava.
Poikkeat VÄHÄN? Varmaan haulla löytyy tietoa yllin kyllin.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kannen pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 15.07.2009 10:42
2LT kannen kiristys Micco Tekniikka & Jutustelu 0 25.06.2008 06:21
M: HJ61 12HT mjoottori Maajussi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 01.01.2008 19:42
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? riude Tekniikka & Jutustelu 1 22.11.2007 21:56
Kannen hinkkaus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 10 10.05.2005 05:39


Sivu luotu: 03:53 (GMT +2).