![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Siis meinasitko lisätä koneen kierroksia? Elä elä veikkonen, mielummin vähennä kun olet sinne lisää painettakin kehitellyt! Kierrokset sen rikkoo potenssiin 3 herkemmin kuin ahdot, ja mitä niillä huipputehoilla muutenkaan tekee? En ole ekspertti, mutta näin ne ekspertit on mulle joskus väittäneet. Soita Turtiaiselle siitä jälkikiristämisestä niin saat oikeata tietoa
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kannen pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.07.2009 10:42 |
2LT kannen kiristys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.06.2008 06:21 |
M: HJ61 12HT mjoottori | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 01.01.2008 19:42 |
SJ410 - kannen jälkikiristys tarpeen? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.11.2007 21:56 |
Kannen hinkkaus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.05.2005 05:39 |