Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2010, 17:34
neli-isi:n Avatar
neli-isi neli-isi ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.11.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 11
Perusasetus

MB ML


-
Meininki tälläiseen sekaantua. Takana kolmen eri korimallin Voyagerit 10 kertaa maapallon ympäri kierrettynä ja nyt hakusissa 7h maasturi.

Mitähän mahtavia huoltokuluja näissä tulee...esim. nokkaketju? Onko millainen vai "ikuinen".
Jotain yllättäviä kalliita huoltokohteita?

Voikuissa oli takapyörän laakerit ja nokkahihna aika kalliit.
Bensaa tietysti menee kaikki mitä sinne kaataa.

Jotain juttua jossain et nämä tehdään jenkeissä tai jenkkialihankinta osista. Eli joka pultin ja mutterin saa kiristää uudelleen.
Onhan näihin tottunut jo ennen voikkuja.

230 kone taitaa olla aika nuhainen.
Siis bensakonetta meinaan.

Eihän tää mikään oikea maastokone ole mut jos joku jotain tietää.


-
-


Viimeksi muokannut neli-isi : 13.02.2010 18:21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 18:49 (GMT +2).