![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jatketaas yksinpuhelua. Kuinka tuon sammuttajan pitäisi toimia? Huomasin, että jos autoa pitää startata pidempään niin auttaa, kun käyttää virtoja pois päältä. Sen jälkeen jysähtää uusien hehkujen kanssa heti tulille. Onko mahdollista, että kylmänä sammutin saattaa joskus jäädä ikään kuin päälle.Tarkoitan, että vetääkö sammuttaja pumpun käyntiasentoon, kun virrat käännetään päälle ? Ainakin virtojen poiskäyttäminen vaikuttaa käynnistymiseen heti ja konehuoneesta on kuuluvinaan muukin, kuin hehkureleen napsaus. Voisiko se napsaus kuulua pois käyntiasentoon siirtyvästä sammuttajasta?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
säköinen siirtopumppu 24v patrolliin | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2010 11:10 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
siirtopumppu patrolliin? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.06.2007 20:42 |
Disco 300 Tdi siirtopumppu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.04.2007 12:27 | |
O: Bj40 siirtopumppu tai pelkkä mäntä/ Hki | O/M/V Muut | 3 | 23.11.2004 18:05 |