Nyt kun vaihdoin hehkut Patrollia joutui edelleen starttaamaan pitkään tänä aamuna, mutta joka pytty jysähti sitten kerralla käymään, eikä auto savuttanut lainkaan.
Epäilen, että kun auto joutuu seisomaan yön yli niin se valuttaa polttoaineet takaisin tankkiin. Luin jostain keskustelusta, että siirtopumpussa pitäisi olla jonkinlainen takaiskuventtiili, jonka tulisi estää tankkiin päin valuminen. Sain myös selville foorumia selatessa, että jotkin ovat asentaneet kokonaan sähköisen pumpun. Tuleeko tässä tapauksessa vanha siirtopumppu poistaa kokonaan? Mistäs sähköiselle pumpulle otetaan sähköt, että osaa pumpata oikeaan aikaan? minkälaisilla liittimillä sähköinen pumppu liitetään polttoainelinjaan?
EDIT: Kävin äsken autoa hypistelemässä ja huomasin, että se käsipumpun korkki oli löysällä pari kierrosta. Voisiko pumppu horia sieltä ilmoja, vai mikä on sen toimintaperiaate? Kerran käynnistyttyää auto on toiminut taas moitteitta päivän.