Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 06.02.2010, 19:31
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Korinkorotuksen hyöty = vaihdelaatikon vaihto helpompaa kun kehäpultit on paremmin esillä, ei vituiks menneitä ohjausvarsi- ja kardaanikulmia

Alustan korotuksen hyöty = Mahtuu istumaan auton alla selkä suorana remonttia tehdessä, tekniikka ja matematiikka tulee tutuksi ajan myötä, SPOA laitettaessa akselin alle tulee enemmän tilaa

Oikeesti oon jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä että korotukset tehdään renkailla/portaaliakseleilla, pyöränkaaret vaan suuremmaksi.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? Tekniikka & Jutustelu 34 10.11.2007 12:00
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 10:23
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa on,. ttapio Tekniikka & Jutustelu 16 23.05.2005 07:32
mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 7 14.05.2004 22:13


Sivu luotu: 08:32 (GMT +2).