![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Korinkorotuksen hyöty = vaihdelaatikon vaihto helpompaa kun kehäpultit on paremmin esillä, ei vituiks menneitä ohjausvarsi- ja kardaanikulmia
Alustan korotuksen hyöty = Mahtuu istumaan auton alla selkä suorana remonttia tehdessä, tekniikka ja matematiikka tulee tutuksi ajan myötä, SPOA laitettaessa akselin alle tulee enemmän tilaa Oikeesti oon jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä että korotukset tehdään renkailla/portaaliakseleilla, pyöränkaaret vaan suuremmaksi. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 10.11.2007 12:00 | |
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 10:23 | |
Mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2005 08:15 | |
mitä eroa on,. | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.05.2005 07:32 |
mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.05.2004 22:13 |