Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.01.2010, 21:16
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

LS koneen yhdistäminen TH-350/400 laatikkoon??


Onks joku Suomessa tehny tuollaista, eli LS sarjan alumiini V8 motin yhdistämisen "vanhanajan" Th-350/400 laatikkoon ja mitä muutoksia siihen tarvii? Sopiiko kiinnityspulttijako, Joutuuko vetolevyä muokkaamaan olettaen, että siis käyttää th350/400 lodjun omia turbaaneja. Netistähän varmasti googlaamalla löytyy infoa, mutta ajattelin kysästä, jospa joku olis jo tuollaisen tehny.

Toimiiko moottorin oma tietokoneboksi edelleen, vaikka ei ole sähkölodjua piuhojen päässä? Vai pitääks moottorinohjaus hoitaa jollain muulla tavalla. Eli pystyykö hyödyntään esim kolariautosta moottorin ja moottorinohjauksen, vai onko halvempi ja helpompi ratkaisu joku muu?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
NP205:n ja NP203:n yhdistäminen? dodgeman Tekniikka & Jutustelu 3 13.01.2010 17:52
Ostetaan pto mogin laatikkoon JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.09.2008 17:36
Ozin karttojen yhdistäminen. jack_broken Tekniikka & Jutustelu 19 14.02.2008 21:38
M7-koneen kytkinkoppa läjän R150F laatikkoon H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 1 10.02.2005 15:42
osioiden yhdistäminen c&d jjtp Chit-Chat 8 11.12.2004 21:19


Sivu luotu: 02:27 (GMT +2).