Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   LS koneen yhdistäminen TH-350/400 laatikkoon?? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68035)

Jare 20.01.2010 21:16

LS koneen yhdistäminen TH-350/400 laatikkoon??
 
Onks joku Suomessa tehny tuollaista, eli LS sarjan alumiini V8 motin yhdistämisen "vanhanajan" Th-350/400 laatikkoon ja mitä muutoksia siihen tarvii? Sopiiko kiinnityspulttijako, Joutuuko vetolevyä muokkaamaan olettaen, että siis käyttää th350/400 lodjun omia turbaaneja. Netistähän varmasti googlaamalla löytyy infoa, mutta ajattelin kysästä, jospa joku olis jo tuollaisen tehny.

Toimiiko moottorin oma tietokoneboksi edelleen, vaikka ei ole sähkölodjua piuhojen päässä? Vai pitääks moottorinohjaus hoitaa jollain muulla tavalla. Eli pystyykö hyödyntään esim kolariautosta moottorin ja moottorinohjauksen, vai onko halvempi ja helpompi ratkaisu joku muu?

Pauli 20.01.2010 22:04

Voodoo Jeep
 
Kysy Okalta, sen mustassa "kaatumatautisessa" on just sellainen paketti. 040/5556367

Jare 20.01.2010 22:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 634833)
Kysy Okalta, sen mustassa "kaatumatautisessa" on just sellainen paketti. 040/5556367

Eikös se ole LT sarjan moottoreita, joka on valurauta lohkolla?

make-lj 20.01.2010 23:29

Taitaapi okalla olla joo LT1 se motti.

Itekkin tollasen koneen jostaki bongasin jokin aika sit, tais olla ihan bränd nyy viel, olis gto:hon hyvä moottori.. mut ei vaan nyt oo aikaa eikä rahaa perehtyä siihen laitteeseen.

oiskohan tuosta linkistä jotaki apuja? -> http://www.ls1tech.com/forums/automa...0r4-4l60e.html

tare 20.01.2010 23:45

Muistaakseni noi TH-laatikot käyvät suoraan LS moottoreihin

jos käyttää laatikon omaa sbc:n turbiinia tarvii adapterin

CJ7 20.01.2010 23:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tare (Viesti 634888)
Muistaakseni noi TH-laatikot käyvät suoraan LS moottoreihin

jos käyttää laatikon omaa sbc:n turbiinia tarvii adapterin

Joo, näin on. Mulla on Jeepissä LM7 (rautalohkoinen GENIII truckkikone) ja TH350 yhdistettynä.

Vetolevyn reikiä tais joutua vähän smirklaamaan että sai pultit sopiin, ellen ihan väärin muista.

Pauli 20.01.2010 23:57

LT tai LS, ei sitä kaikkea voi muistaa. Sen takia mulla itellä ei noita nykyhömpötyksiä olekaan, ku en edes kirjaimia muista. :(

Hippo 21.01.2010 17:22

Mitäh onks sulla jossain LS mjoottori?? Kerro heti!!!!!!!!

Taitaapi sopia pienellä vetolevy modauksella..

Jare 21.01.2010 19:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hippo (Viesti 635061)
Mitäh onks sulla jossain LS mjoottori?? Kerro heti!!!!!!!!

Taitaapi sopia pienellä vetolevy modauksella..

OOooooooonn;)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.meinaan mun unissani:D:D:D:D:D Ei ole, eikä ole edes rahaakaan sellaisen ostamiseen, mutta mieli tekis, joten pitää edes selvitellä taustoja. Jos jokupäivä sais eurot kasaan semmoseen mosaan:confused:

POHTO 22.01.2010 11:58

Duuni kaveri osti LS1 moottorin ja sen oliko 4l60 sähkölaatikon Ebayn kautta.
Makso paketti romikselta noin 3000€ ja rahdit 600€.
Vanhan Camarron keulalle sitä kampeaa.
Hienonnäkönen paketti.

Mikki 23.01.2010 22:19

Vetolevyn kanssa joutuu jumppaamaan (duunikaveri säättä kyseistä hommaa) suht raskaasti ja sitten tuo turbiinin rakentaminen on aika "mujeva" homma, koska moottorin ohjaus säätää samalla turbiinin lukitusta ABCDE-vehkeiden kanssa...

Tarvii kysellä, miten homma etenee, koska viimeksi kun juteltiin asiasta, niin oli melko ryytyny ukko, koska ruiskun haluais käyttää, vaikka kaasareillekkin olisi sarjoja tarjolla.

mikko.o.s 24.01.2010 16:42

vetolevyjä saa eri jaoilla ja ruisku kannattaa korvata jollai aftermarket ruiskulla boxeineen toimii paljon kivemmin ku omasta boxista koplailtu!! laatikon ohjausta kun pitää huijata jos käyttää oman boxin ja se sekottaa koko paketin!!


Sivu luotu: 02:06 (GMT +2).