No mutta aloitetaas tästäkin oma juttunsa. Lähtökohtana tallin siivouksen yhteydessä käsiin jääny pätkä Pajero V6 koneella ja manuaalilla. Akselistot ilmeisestikkin tuoreemmasta pajerosta, koska levyjarrut joka nurkassa.
Koppaa ei juurikaan ole ja hyvä niin, koska mätää niissäkin olis kuitenki ollu.
Nimi Pussy Wagon tulee avaimenperästä, joka tuli auton mukana. Avaimenperä ruuvattiin takapuskuriin, josta se nyttemmin on siirtynyt kojelautaan, ku takapuskuri sai luvan lähtee.
Ensiks vaihtu renkaat rouheempiin noin 35" boggeria vastaaviin trelleborg twin traktorin gummeihin. Ja takapihalla heti ojaan kiinni. Takapuskurissa näkyykin avaimenperä, jossa pinkki teksti
Pussy Wagon.
Puu talkoissa Pussy Wagon oli loistava apuväline.
Mut sit rupes kiinnostaan että jospas sillä joskus lähtis oikein maastoonki, niin kaarethan siihe pitäs laittaa, että uskaltaa ajaa hurjempiin paikkoihin, ku tämä. Tare kokeilee huimia joustovaroja...
........jatkuu illemmalla, ku palaan koneelle tallilta. Nyt meneillään takapään kierrejousittaminen, mutta siitä lisää myöhemmin.