Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.01.2010, 11:47
Ukkonen Ukkonen ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 26.12.09
Sijainti: Kontiolahti
Perusasetus

Kokemus tämän foorumin myydään palstalta

Voisi se kaupan luulla täällä helpomminkin sujuvan...

Myin tuossa tietokonetta tietokonetta tällä foorumilla ja menin sitten hölmöyksissäni muokkaamaan ilmoitusta ja sain varoituksen.. (No pitää opetella lukemaan säännöt, oma vika). No eipä siinä vielä kaikki, niinkuin TV-shopissa voisivat tuumia!

Erään "herran" kanssa väänsimme kauppaa ees ja taas ja laitoin "herralle" valokuviakin koneesta kauppaa vääntäessäämme (Eihän se täysin ehjä ollut, kuten ilmossakin kerroin). No vaihtotavara ja välisumma sovittiin su 27.12. Samalla kertoilin kauppakumppanille nimeäni, tilinumeroani jne, että asiat saadaan hoidettua pois alta. Kerroin vielä, että saan laitettua koneen ma hyvin pakattuna (särkyvänä) postiin. No näin maanantaina teinkin ja laitoin "herralle" lähetystunnuksen menemään (maksoin lähetyskulut, koska sovimme että kumpikin maksaa lähettämänsä kulut).

Viestejä vielä vaihdeltiin ja tuntui olevan kiirusta, ettei ole postissa kerennyt käymään. No eipä siinä mitään työt pitää tehdä. Minulle vaihdossa tuleva kamera oli kuulemma valmiina autossa laatikossa odottamassa postitusta eli homma hanskassa! 31.12.2009 ko."herra" on näköjään käynyt koneen noutamassa postista, mutta missähän minun kamera seikkailee? Tyhmä kun olen, niin oletin että hän sen samalla laittaa postissa minulle tulemaan. Mm. tiistaina 5.1.2010 laitoin "herralle" viestiä, että miten meidän kaupankäynti sujuu, eipä ole vielä tullut vastausta. No eipä ole rahojakaan tilillä näkynyt, vaikka ko. "herra" on näyttänyt tälläkin voorumilla ihan lähipäivinä vierailleen. Eli samalla istunnolla luulisi rahojen siirtyvän tai toisaalta miksi hän ei niitä jo joulukuussa siirtänyt kun kaupat sovittiin???

Muutenhan kaikki olisi ok, jos hän olisi vaikka laittanut viestiä, että kone ei miellytäkkään häntä, nyt ei ole rahaa tai ei ole kotona tms, mutta paskalle vaan suoraan (anteeksi) sanottuna tuntuu kun mitään ei kuulu..

Toivottavasti tämä pikku näpäytys laittaa asiat rullaamaa.. En jaksa enää enempää tekstiviestejä maksella turhaan.

Ko. "herran" nimeä en vielä kerro ja luonnollisesti päivitän tilannetta jos/kun asia hoidossa.

Niin no nyt kaikki tietysti ajattelee, että valitan turhasta ja olen vain huijjjjjari, kun ei ole vasta kuin muutama viesti tullut tänne laitettua ja sekin koneen myynnin takia. No olen mie ennenkin täällä koneita myynyt ja nyt vain rekisteröidyin, joten vanhat viestit ei ole "kohottamassa" luottamusta.

Ja en minäkään ole niin persaukinen, että nyt kyse olisi vain rahasta. Minun mielestä asiat pitää hoitaa, niin nopeasti kun pystyy ja jos ei pysty, niin pitää olla yhteydessä, vai???

Viimeksi muokannut Ukkonen : 07.01.2010 11:50
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
miten poistan oman anonyymin topicin palstalta Tekniikka & Jutustelu 1 19.02.2006 00:36
Foorumin laatu Tumi Chit-Chat 93 07.02.2006 12:53
Hukkasin itseni palstalta! neuvoja? Chit-Chat 1 12.01.2006 21:16
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2004 00:13

Sivu luotu: 19:56 (GMT +2).