Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 02.01.2010, 13:46
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Yks mikä varmasti vaikuttaa, on välitysrattaiden ja muiden vaihteiston osien viimeistely. Vähän ehkä vaikea sormituntumalla päätellä eroja, kun välitys on niin tiheä. On myös nähty sulaneita rummun muovilaakereita ja sit vuosikausia vanhempia ehjiä muovilaakereita. Nämä kenttäkäämimoottorithan kiertää niin kovaa kuin jaksavat, joten samalla moottorilla ja samalla välityksellä nopeuden pitäis kertoa paljonko välityksessä yms on vastusta?
Sit tietty akkujen kunto ja johtojen paksuus. Jännite pienenee, niin virta kasvaa ja lämpöä syntyy?

Moottoreissa ei come-up, warn, superwinch ja bowmotor välillä silmämääräisesti tai vetonopeudessa ollut eroja kuin hinnassa..
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vinssin moottorin testaaminen ¤Offi-Osku¤ Tekniikka & Jutustelu 22 25.09.2013 14:40
Ostetaan HJ-61 ...12-HT moottorin öljypohja Hippo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.10.2008 11:30
Moottorin lämmitin HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 15 11.02.2007 01:05
Li-Lux moottorin ongelmista Tekniikka & Jutustelu 6 26.05.2006 15:16
Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! Glutton Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2005 12:49


Sivu luotu: 06:50 (GMT +2).