Tossa tyttökaveri kaipais itelleen täysvetoista kärryä ja nyt saattais olla yks raato Isuzu Trooper tähtäimessä.
Heittäkääs kommenttia kärrystä, siis ne kellä on jotain faktaa siitä, itellä kun ei Trooperista ole kummempaa tietoa, kuin mitä sitä katsomassa käydessä näki.
Joku 80-lukunen vehje se on (85-88) ja ovia viis. Riisseli kuljettaa vehjettä eteenpäin 2,6 litrasen myllyn läpi ruiskittuna. Föönistä ei ole tietoa, kun ei päässy vielä pellin alle kurkkimaan.
Ruostetta siinä on ja hitsaamista ennen rekisteröintiä (kilvet viety verojen välttämiseksi). Mutta ruosteesta selviää ompelulla, joten se ei ole ongelma. Jousitus näyttäis olevan "identtinen" esim. Pajeron kanssa: lehdet takana, pitkittäiset vääntövarret edessä. Mutta mitään hirveetä offipeliä tosta ei olis tulossa. Tyttökaverin käyttöauto ja välistä vois venettä nyppiä sillä vedestä toiseen (joskaan ei kauheasti talvella).
Mut mitens toi tekniikka? Kone/loota/jakoloota? Ainakin inttervepistä luin, että jakoluuta saattaa alkaa hyljeksimään nelivetoa? Onko toi totta ja kuinka yleinen ongelma on? Takavedollahan tuota yleensä ajettais, mutta kyllä se neliveto edes jonkin verran pitäis päällä pysyä. Mitens ton koneen kanssa, halkooko kantta tai muut mukavaa? Entä onko loota Pajero tasoo vai kestääkö jotain myös?
--
Life is but white light, slightly out of focus.